Rozpoczęła się największa, prowadzona przez Polską Organizację Turystyczną (POT), kampania „Chopin The Course” mająca na celu promocję kraju za granicą. Na żaglowcu STS Fryderyk Chopin w trzymiesięczny rejs po Europie wypłynęła załoga statku składająca się z 66 zwycięzców konkursu na najciekawszą prezentację rodzimych atrakcji turystycznych, by w każdym odwiedzonym porcie promować Polskę i Polaków. Ekipa cumuje w 19 miastach Szwecji, Danii, Niemiec, Holandii, Belgii, Francji oraz Anglii.

Wszystkim tym, którzy nie mogą osobiście wziąć udziału w wycieczce, POT we współpracy z JCommerce umożliwiło śledzenie trasy żaglowca online.

W ramach prowadzonej przez POT kampanii JCommerce przygotowało stronę internetową wydarzenia:

www.chopinthecourse.com

Zobacz aktualności oraz zdjęcia z wyprawy na portalu Nasza-Klasa

Aplikacja została wykonana w technologii PHP przy użyciu systemu zarządzania treścią Joomla. Prezentuje szereg informacji na temat kampanii promocyjnej i jej celu, załogi żaglowca, trasy oraz harmonogramu wyprawy. Umożliwia również śledzenie mapy z zaznaczoną pozycją żaglowca.

Strona zintegrowana jest portalami społecznościowymi Facebook oraz NK.

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

źródło: www.jcommerce.pl